iloss70 gmzkr bence ilk yeni doğan dönemi için az olmalı 3-4 tane yetecek kdar çok çabuk küçülüyor çünkü🙈 Ha ekstra durumlar olursa aşırı kusar kıyafet yetişmez falan o zaman takviye yaparsınız bence
minikcivciv89 gmzkr ben biraz fazla aldım kusması çişinin altına çıkması gibi durumları göz önünde bulunduraraktan izmirdeyim kurutma makinam yok dışarda zor kuruması var birde bu işin Mart gibi doğum görünüyor o yüzden fazla aldım