Sedefff44 Selamlar, sağ kasığım dün gece kasılmalar oldukça ağrıyordu ama geçiyordu son 2-3 saattir kasılma olmadığı anda bile aralıksız kasık ağrısı yaşıyorum. Kasılmalarda var ama benim kasılmalarım hep oluyordu bu doğum belirtisi midir :(( ilk doğum
Sedefff44 Serfiraz Kasılmalar 10 dk da bir geliyor ama benim çoğu akşam 10 dk da bir kasılmam oluyordu zaten sadece bu sefer kasık ağrısı da var sabit şekilde :(
akyuz14 Sedefff44 düzenli bir agrı varsa her seferinde şiddeti artıyorsa evet bi gozukun derim benimde ilk dogumum olacak bekliyorum belden kasıga vuran agrı oluyor diyorlar ama her bunye farklı tabi. Onun dısında bebek hareketlerinde sıkıntı yoksa evde cekmeye calıs sancıyı ♥️