Kadın doğum beni dahiliyeye gönderdi şiddetli kusmam ve mide yanmam olduğu için dahiliye doktoru endoskopi yapılması lazım dedi şuan 35+2 sin 3-5 gün daha bekleyip 36 da erken doğuma alalım dedi kan aldılar yarın kan sonucuna göre bu erken doğum işi kesinleşecek galiba