saadetsrmt Sağlıkla alın kucağınıza. Yanlış anlamayın, Aras ismi İsa isminden daha modern, güzel ve enerji olarak daha iyi. İsa dini isim olduğu için taşıması çok zor ve ayrıca 3 harfli isimler enerji olarak zordur. İyi düşünün. Ama yine de kimse sizin işinize karışamaz. Bu aileniz bile olsa. Fikir söyleyebilirler elbette. Fakat İsim hakkı anne ve babadandır. Eşiniz de razıysa istediğiniz ismi bunu koyduk deyip geçin.