lidya_15 Kızlar ben kutu kutu awox test stokladım geçen ay çılgınlar gibi test yapıyordum. Bu ay bekliyorum ama dayanamıyorum Dpo 6 dayım. Bu durumu yaşayan var mı? Ben bu davranışımı engelleyemiyorum.. 🤷🏼♀️
Belloca lidya_15 kesinlikle en mantıklı olan test almamak bende çok test yaptım test insanı daha çok stres yapıyor. Bende almıyorum hatta reglim 3 gün gecikince bile yapmadım 5 gün geçene kadar da yapmıcam diye kendimi sınırlandırdım uzun süredir de uyuyorum buna😀
rumusella lidya_15 benimkilerde göz kırpıyo gel gel diyor yapsana diyo ama beklicem inat ettim böyle daha çok üzülüyo insan.
cse lidya_15 son 1 tane kaldı test onuda kullandıktan sonra eşime alma dedim olunca duramıyorum test yapıyorum 🤭
Sevval_66 Dpo ne oluyor bilmediğim için soruyorum 🥹 ay ben de aşılama oldum günler geçmiyo hep test yapasım geliyor halbuki mantıksız yani günü gelince yapıcaz bu kadar basit ama kendimi çokkk zor tutuyorum yine de yaptım bi kaç tane😂
lidya_15 Sevval_66 ay tamam itiraf edeceğim bende yaptım bugün 😅😅 dpo çatlamadan sonra geçen gün sayısı bende burda öğrendim 🤷🏼♀️ ilk gebeliğim olucak olursa ne biliyim ya dayanamıyorum.. Bu ay ilk defa ovülasyon testiyle değerlendirdik o ekstra heyecan yaptı 🫠🫠
lidya_15 Belloca karşı binamın altında iki tane eczane var 🫠 hayatın bana oynadığı oyunlar işte.. bugün yaptım öyle bir hata bakalım bekleyeceğim evde 20 tane awox test bana göz kırpsada direneceğim 🤷🏼♀️💪🏻
Belloca lidya_15 sen erken yapınca negatif göreceksin belki gününden önce yaptığın için sonra belki olumlu olacak boşu boşuna üzülmüş olacaksın❤️ sık dişini regli gününe kadar
rumusella lidya_15 evett 2 ya da 3 kere yaptım hiçbir şey çıkmadı erken olduğu için ondan sonra da kendime kendime söz verdim regl geçince yapıcam.
rumusella lidya_15 9 günde çabuk geçer inşallah🙏 benimki 3 geçmiyo gibi ama başka şeylerle uğraşınca en azından kafa dağılıyo
anonimhesapp Aylardır erkenden yapıyorum negatifi görünce regl olmayı beklemek daha büyük zulüm. Bu ay kendime söz verdim gecikirsem yapacağım. Evde de test kalmadı almayacağım 😂 yani inşallah almam 😂
lidya_15 anonimhesapp ben şu trendyoldan çoklu awox almayı yeni keşfettim yok geçen aylarda eczacıya baya para kazandırdım 😅
lidya_15 cse aynıyız aynıı 😅 ama yok bu sefer sadece bakışıyoruz testlerle şimdi başka bir konu başlığında karar aldık topluca 22 sinde test yapacağız 💪🏻😎😅
cse lidya_15 bende yapıyım o tarihte son testimi kullanıyım😃 24 ünde adet olmam gerekiyor. İnşallah olmam
lidya_15 kavalakurabiyesi bozuldu bile 😅 hayır yani pozitif çıksa acaba nasıl tepki vericem test sonucunu beklerken hadi bakalım gelsin negatif diyorum artık valla kendimi dalgaya alıyorum 🤷🏼♀️ pozitif çıksada negatif görürüm ben 🫠