Xsevgi53 Bebeğimin bacak arası ve ultrasyon resmi erkek dedi sonra kordon dedi net birşey söyleyemedi doktor sizce be labikir tahmininiz var mı
Happyanne_2baby Xsevgi53 canım erkeğe benziyor ben de 16 haftalık hamileyim benim ultrasonda böyle bir görüntü yok kız demişti doktor hatta inanamıyorum bir oğlum var bir 20 gün sonraki kontrolümde tekrar soracağım Emin olabilmek için
nurellaaa__ Benim ultrason görüntum gibi benimki de erkek dedi ama buradaki tahminler kafamı karıştırdı
Xsevgi53 nurellaaa__ benimde öyle herkes kız dedi evet resimlerimiz benziyor cinsiyetiniz netleşirse yazar mısınız 😅😅
selma128 mehmetin_kardesi sol usstte uc cizgi var orda resim yukle diyo yukle sonra kopyala yapistir yap
Xsevgi53 menesameryt menesameryt 18 haftadan önce söylemiyor kendisi😀😀ben çok ısrar ettim oda kararsız kaldı
Xsevgi53 menesameryt ben 15 hafta da gitmeye başladım kendisine ama oradaki gebelerle konuştuğumda 18 haftadan önce tahmin etmdiğini söylediler nitekim be çok ısrar edince yorumda bulundu
Xsevgi53 Happyanne_2baby nasip tabi benimde oğlum bar kızım olsun çok istiyordum sağlıklı olsun da ☺️
nurellaaa__ Xsevgi53 ben Diyarbakır da yaşıyorum aynı hastane değil bizim sanırım gebelik haftam 17+6