trntba ben yakın zamanda kürtaj oldum ve malesef sonucunda rahimde yapışıklık oldu dr ultrasonda göremedi ne olur ne olmaz rahim filmi istedi ve rahim filminde ortaya çıktı ve zamanla daha da yapıştı şuan rahim şeklim kum saati şeklinde ortadan oldukça yapışık nisan ayında histereskopi operasyonu olacağım yapışıklığım açılsın diye inşallah sende öyle birşey olmamıştır