yasewin Hanımlar iyi akşamlar ayın 9u yumurta çatlamam idi bugün kontrolüm vardı doktor hala yumurta çatlama devam ediyor dedi sıvı gösterdi hatta bana da böyle bir şey nasıl oluyor yeniden mi yumurta oluşup çatlamış acaba yaşayan var mı
anonim211 yasewin siz 9 unun yumurta çatlama günü olduğunu nasıl tespit ettiniz bir de son regli başlangıcı ne zamandı
lidya_15 yasewin yumurta çatlamanızı nasıl öğrendiniz test mi kullandınız yoksa uygulama mı? Uygulama mesela bende 4 gün fazla gösteriyordu.
yasewin anonim211 doktor ultrasonda söylemişti çatlama olduğunu o zaman da ekranda göstermişti. İki aydır bir hafta erken regl oluyordum bu ay 18inde olmam lazım 28de bir olursam bir hafta erken adet olmadım