adatuna 3babylovep doktorum ne yersen ye etki eden şeylerin sonunda geliyor beslenme demişti. Plesanta, vitamin depoların, genetik asıl kiloyu belirleyen kilo alımını etkileyen bunlar yani
Esma006 3babylovep her Sabah haşlanmış yumurta ye,kaşar, muz,tahin pekmez,nesquik tozu sütle karıştırıp, tahinli süt, kısır, sade kefir, kuruyemiş, bebe bisküvisi
aysezgi Fulyaaa1 @3babylovep yumurta konusunda ben de katılıyorum size. Bu ara düzensiz yedim biraz daha az artmış kilosu. Normal aralıkta yine ama bir tık daha az kilo almış diğer haftalara göre.
adatuna orkidemm_ evet mesela ilk kızımda hiç beslenmedim 0 yani plesantamın boyutu ve depolarım iyiydi kızım 3750 doğdu. İkinci gebeliğim hızlı oldu benim kızım 1.5 yaşındayken ve çok daha iyi beslendim planlı programlı ama plesantam daha küçük yapıdaydı ve depolarım halen tam dolu değildi emzirme doğum vs doktor 2900-3100 arası doğacağınu söylüyor daha minyon:) yarın göreceğiz
orkidemm_ adatuna evet direkt Plesenta işlevli Kilo cidden benim doktorumda öyle diyor kan akışı vs iyi olunca zaten beslenme iyi oluyor
AuraMomB Bilmiyorum ama ben doğru düzgün beslendiğimi düşünmüyorum. Paso yumurta yiyorum hiç aksatmadan, muz tahin pekmez ceviz badem karıştırıp 2 günde bir yiyorum ve en son kilosu haftasına göre öndeydi. Yemeklerde de genellikle et suyu oluyor
Minikcivciviimm Yerimi alayim en son 26 haftada gitmistik bir hafta gerideydi cuma kontrol var 30 oluyoruz bakalim beslenmeme dikkat ettim fark etti mi her gun yumurta,kaşar,avakado ve ceviz yemeye dikkat ediyorum doktor et ağırlıklı beslen demişti onada dikkat ediyorum ama nesquik kakao tozunu buradan duydum onunla bebe bisküvisi alip yiyeceğim birde
demetov Minikcivciviimm nesquik ben 26. Haftadan beri içiyorum ama bebeğim hep 1 hafta geriden geliyodu yine öyle. Onun haricinde haftada 2 gün izinliydim sadcee ozamanlar 2 şer yumurta yiyodum. 32. Hafta hergün bi yumurta yemeye başladım kaşar peynir de öyle Kuruyemişi hamileliğin başından beri sık tüketiyorum muzu da hep en az 1 tane yiyecek şekilde meyve cok tüketiyorum. 37. Haftadayız hala 1 hafta geri.
Minikcivciviimm demetov bence o tamamen bir de bebişin gelişimi ile alakalı ya önemli olan sağlıklı olması 2 haftaya kadar normalmiş zaten onemsemiyorlar doktorlar
Minikcivciviimm AuraMomB aaa forumda okudum bebe bisküvisi bebise kilo aldiriyor diye ama cok yemem zaten canim çektiğinde yiyorum arada
AuraMomB Minikcivciviimm onun yerine şekerinde bir problem yoksa muz+tahin+pekmez+ceviz seviyorsan kuru incir karışık ye hem tatlı isteğini bastırır hem de bebeğine yararı olur
Minikcivciviimm AuraMomB şükür yok şekerde sıkıntı onuda yiyorum ya yani günlük tahin pekmez yiyorum ayrı birde muzla yer fıstığı ezmesi yiyorum
AuraMomB Minikcivciviimm canım sen elinden geleni yapıyorsun bebişinin gelişiminde sıkıntı olmayacaksa kendini bu kadar yorma bazen genetik oluyor. Misal ben de 2 kg doğmuşum, eşim 5-5.5 kilo civarı doğmuş. Şimdi bebek eşimle aynı onun onun gibi kilolu ve uzun nasıl çıkartacağım diye düşünüyorum😂 Şaka bir yana senin sağlığın daha önemli inşallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsın
Minikcivciviimm AuraMomB inşallah canım hepimiz doğru söylüyorsun bakalim cuma gunu kontrolum var bebiş kaç kg