Arkadaşlar ben iç çamaşırıma her zaman peçete koyarım kuru kalsın diye alışkanlık hale gelmiş diyelim. Son zamanlarda peçetede hafif ıslaklık görüyorum acaba suyummu geliyor yoksa vajina akıntısımı? Nerden ayırt edebilirim bunu? Su geldiğinde azmı gelir yoksa çokmu gelir? Bian endişelendim böyle az az gelir birden suyum biter diye korkmaya başladım