Aloska devletti. çok azarlandım psikolojik olarak çok yıprandım o yüzden şu an sadece özele gidiyorum ve özelde doğum yapmak istiyorum devlette muayane icin 2 kere gittim ikisnde de insan yerine konulmadım yüzüme bakmadılar birinde yine azarlanır gibi oldum tekrar kaldıramam aynı şeyleri ben asla devleti istemiyorum gerekirse evde doğururum