Anneler merhaba bugün şeker yüklemesi yaptırdım şekerli suyu içtikten sonra 2 defa kan aldılar ve o sonuçların bir tık yüksek çıktı doktorum dikkat etmemi söyledi porsiyonlarımı küçültmemi istedi ve doğum için 39 haftayı geçmemesi gerekiyor dedi yani 39 haftada doğurman gerekiyor dedi benim bu ikinci gebelik ilkinde suni sancı almıştım ve çok yormuştu beni bunda da suni alıp aynı acıları yaşamak istemiyorum bunun için 37.haftada doğumu tetikliycek şeyler yapmam gerekiyor benim gibi aynı durumu yaşayan var mı siz neler yaptınız