Arkadaşlar selam. Kısaca şubat ayında 2 taze embriyo transferi oldum fakat dış gebelik ile sonuçlandı. Mtx ile ile değer düşmeye başlamışken acil ameliyata alınmam gerekti fakat doktorum tüpüne Çizik atıp içini temizledim zarar görmemişti dedi. Sonrasında 2 Aralık’ta dondurulmuş embriyo transferi oldum onuncu gün betahcg değerim 438 13. gün betahcg değerim 1877 çıktı. Ne var ki hâlâ sevinemiyorum sanki tüpüm de ağrı varmış gibi hissediyorum aynı şeyleri yaşayıp dış gebeliğin tekrarlayan var mı