sinemysbaby Kozlar transferim 10. Günü regl ağrısı çekiyorum ve arada yoklayan bel ağrısı var. Test yaptım pozitif ama regl ağrısı manası nedir sebebi nedir tedirgin oluyorum arada
Merrriiii sinemysbaby canım tedirgin olma normalde de regli ağrısı çekip hamile olduğunu gören çok kişi var tüp bebek dışında. Tüp bebekte de öyle
sinemysbaby Merrriiii neden peki mantığı nedir. Bebek iyice yerleşiyor mu yoksa hormonlar değiştiği için mi
Merrriiii sinemysbaby İnşallah yerleşiyodur bu belirtiler ilaçların da etkisi olabiliyor doktorlar bir şeye yormayın diyorlar siz zaten pozitifi görmüşsünüz
eni67 Transfer olduktan 5 gün sonra ağrılarım başladı kasık bel ağrım dedim tutmadı sanırım ama tutmuş meleğim şimdi 27 haftalık olduk bunlar olabilir dedi doktorum çok normal bir durum muş