Seymatrkay Tüp bebek hastasıyım. Zeynep Kamil’e gittim. Dondurulmuş embriyom var. Sadece transfer için 56 bin TL ücret istiyorlar. Ben ne anladım bu işten. Özelde de aynı fiyat. Eee hem 3 çocuk diyorlar hem de saçma sapan kurallar ve ücretler dayıyorlar. Yemin ederim yoruldum. Pes ediyorum 🙂↕️
Dinolisoo Seymatrkay her devlet hastanesi ücret almıyor bildiğim kadarıyla. Benim yakınım bir devlette yaptırmıştı sadece ilaçların bir kısmını ödedi. Transfer için ücret almamıştılar
orkidemm_ Seymatrkay canım ben bunu hep söylüyorum artık çocuk isteminden tut doğuma kadar kadın doğum camiası ticaret haline gelmiş öyle paralar dönüyor ki
Fuunndaaa Seymatrkay devlet hastanesi transfer için ücret mi talep ediyor ilk defa duyuyorum şaşırdım
0925 Seymatrkay benim doktorum özel transfer için 120 bin istediğini söylediler ben transfer oldum 40 bin geçen yıl
Seymatrkay Dinolisoo Dış merkezde dondurulmuş embriyolarım var. Bunun için ücretli. Rapor da çıkarmıyorlar. Sıfırdan başlar ve rapor koşullarına uyarsan rapor çıkardıklarını söylediler. Zaten transfer yapacak doktor da “belli ücret ” alınıyor dedi. Belli ücrete bak 56 bin TL.
Seymatrkay orkidemm_ Yaa inanamadım. Dumura uğradım. Şaka dedim herhalde. Üstüne basa basa sordum. Sadece transfer ücretimi diye. Evet dediler.
Seymatrkay Fuunndaaa Evet ben de şok oldum. Hatta duvara asmışlar. Ücretli tüp bebek 56 bin TL. Raporlu isen 1. Deneme 15 bin 2. Deneme 13. Bin ucuncu deneme 10 bin diye. Benim hazırda var diye sadece transfere 56 bin istediler.
Elisa0110 Seymatrkay devlet hastanesinde 3 defa aşılama hakkın oluyo üçünde de tutmazsa tüp bebeğe yönlendiriyorlar bunun için ücret alındığını bilmiyordum
eni67 Haklısınız çok zor Rabbim yardım etsin bende tüp bebek yaptırdım o kadar zor bir süreç ki anlatamam anlıyorum güzel Rabbim hayırlı kapılar açsın inşallah devlette malesef paralı birde ilgi bilgilendirme hiç yok ben nisan ayında başladım tedaviye özelde evet pahalı ama en azından bilgilendirme yapıyorlar
Seymatrkay eni67 Hakikaten bilgilenene kadar bir şeyi iki defa soruyorum. Sonra içten içe kendime diyorum ki ben mi malım acaba.
Seymatrkay lavins Dondurulmuş embriyolarım dış merkezde. Dışardan getirip Zeynep Kamil de transfer yaparsam ücret istiyorlar. Gerekçe de şu. Dışardan hazır getirdigin için işlem parası…
anaolacak Alıyorlar arkadaşlar, aşılama ücretsiz tüp bebek için 53 bin tl ödedik biz de raporluyuz ilaçlar da raporlu aldık ama yine de az da olsa onlara da ödeme yaptık totalde tranafer olana kadar 100 bin tl gitti çünkğ bazı ilaçları rapor karşılamadı
Seymatrkay anaolacak Ee iyi de özelden ne farkı var ki. Ben şaşırdım. Tüp bebek ile dış merkezde hamile kaldım. Ama bebeğimi 17. Haftada kaybettim. Dondurulmuş embriyolarım var. Ben de dedim ki Zeynep Kamile taşıyıp orada transfer ettireyim. Şimdi bana rapor çıkar mı? Yaş 37. Eşim de sperm azlığı var. 2 senelik evliyim.
anaolacak Seymatrkay yaşayan çocuğunuz yoksa diğer şartlarınız uyuyor gibi çıkar bence de rspor. Özel daha da pahalı bu arada. Tüm işlemler 100 bin tuttuysa ilaçlar dahil, özelde ilaçlar dahil 250 tutar
Seymatrkay anaolacak Yaşayan çocuk yok. Sperm toplamda 8 milyon morfoloji %2. Benim amh 0.85. Umarım rapor çıkar. Rapor için görüşmeye gideceğim. Randevu aldım. Hali hazırda dış merkezde 2 adet dondurulmus embriyo var.
tupbeybi Seymatrkay ben Acıbadem hastanesi + doktor aynı parayı ödedim dondurulmuş embriyo transferi için şaka gibi.