777ugurum Kızlar bebeğim 34+6 doğdu..doktorumuz Aptamil prematil mama önerdi. Fakat mamamız bitti elimde Aptamil prosyneo var 1 numarası. Onu kullansam sorun olur mu acaba. Birinci ayında doktora gideceğiz bir hafta sonra randevumuz var sorun olur mu.
777ugurum 0925 doktorum 34 hata doğduk diye bunu verdi. Şimdi bir aylık oldu tam. Öptü olanı kullandın olur mu
0925 777ugurum biz 32haftalik doğduk yine kullanmadık 2250 gram kızım profesör 2 kilo üzerinde bebeklere önermek doğru değil dedi ben ısrarla sordum aptamil yada hipp 1 numara kullan dedi başka sorun yoktu bence elinizdeki mamayi kullanın boşuna almayın prematüre maması 2 kilo altına olunca veriliyor