Hndmomy Teşekkür ederim sezaryen olduğu için hastanede 2 gün kaldım. Çok şükür sütüm hemen geldi ama ikiz oldukları için mama ile desteklemem gerektiğini söyledi doktorum . Anne sütü + mama ile devam ettim bi süre 5 aylık olunca bebeklerim mamayı kesip ek gıdaya başlamıştım . Endişe etmeyin Allahın izniyle sütünüz gelir ilk gün olmasa bile sonraki günler mutlaka gelir size tavsiyem bol bol emzirin . Emzirinki sütünüz cogalsn hatta uygun vakitlerde süt sagmaya çalışın hazırda bulunsun bi biberon edinin çünkü ikizler ilk zamanlar aynı anda uyur aynı anda kalkar aynı anda acıkır hıçkırıkları bile aynı anda tutar inanir misiniz 😂 o yüzden sütünüz oldukça sağıp hazırda bekletin ki acıktıklarında o kaosu yönetebilir. Ve doktorunuzla mama konusundada konuşun verme konusunda hiç tereddüt etmeyin çünkü sarılık olma ihtimalleri oluyor malesf . Zor bi süreç ama çok güzel Rabbım sağlıkla kucağınıza almayi nasip etsin ❤️