mombloom Kızlar bugun doktor cinsiyet kıza daha yakın dedi bana. Ama kesin konuşmadı. İki hafta sonra netleşir dedi, 13 haftalık. Galiba kız cinsiyeti. Sağlıkla gelsin inşallah 💕ama içim buruk😒
Melike3506 mombloom 12.haftada doktor kıza benziyor net değil demişti 15 de kesin erkek dedi. Değişebilir yani bir dahaki muayenenizi bekleyin bence 😊
ebrudefnee mombloom neden acaba kıza üzüldünüz 2 veya 3. Gebelik felan mı erkek mi olmasını istiyordunuz
senemtolga mombloom saglikla gelsin inşallah . Oyle demeyin lütfen benimde 3. Oğlum geliyor. Kiz olsun cok isterdim. Rabbim erkek evlat annesi olmayi nasip etti gene şükürler olsun onuda veren Rabbim. Saglikla hayirla gelsin. Rabbim nasibimiz de varsa yazmıştır elbet yazmadiysa da vardir bir bildiği. ❤ Sağlıkla kavuşalim inşallah
Yazmelegi_ mombloom bizimki 17 ye kadar net göstermedi 17 de belli olmuştu sizde biraz bekleyin bakalım tam netleşir. Sonra alışırsıniz zaten ikiside evlat sonuçta❤️
Ilgaz01 lux38 mesela sen bu kadına baştan beri kiz demişsin kiz olduğu da belli herkes erkek demisti değil ben erkek istiyordum başlığı daha doğru olur
Dinolisoo Ilgaz01 ben tahmin postuna baktım da çoğunluk erkek demiş gerçekten. Bir kızı var erkek istemesi normal yani
edaabykl mombloom bende kiz bekliyordumm hislerim ona daha yakindi ama ikinci oglum geliyor 🙄🫣 saglik olsun 🤲🏼🌸
serra04 mombloom canm sımdı eskı gonderılerıne baktım ama gecrtkn bebegın erkek gıbı nubu baya dik bıde az çok anlarım ultrason goruntulerınden bıraz daha bekleyın daha erken zatn yanılma olabılır
dilosunuz serra04 Banada bakar mısınız kaç haftaya bakiyosunuz acaba ☺️ konuyla pek alakası olmadı ama 🙂↕️
edaabykl yagmurlugezegen bi kiz bi erkek guzel ama Allahim boyle nasip etmis saglikla gelsinler inşallah 🫣🌸🤲🏼
Hilal1748 Kız erkek ne farkeder insan önce sağlıklı olması için dua etmeli. Sağlıklıysa şükretmeli. Bir sürü insan çocuğu olsun diye senelerce tedavi görüyor. Yada çocuğu hasta doğanlar var.
Ilgaz01 Dinolisoo bide buradakiler dr değil bana yuzde 90 kiz dedi oğlum oluyor ben pek takmadm biliyordum hissediyordum erkek olduğunu hatta bir kadın farkli sohbet konusunda bebegin kiz değil mi dedi 😀 şaşırmıştım
Dinolisoo Ilgaz01 tabi ki tahmin denmesinin sebebide bu aslında. Herkes kendi bebeklerinde ki keseye göre nuba göre tahmin yapıyorlar sadece doğru olanda vardır olmayanda. Ben ilk çocukta iki cinsiyet içinde öyle aşırı üzülmeyi saçma bulurum ilk çocuk ne olursa olsun derim ama ikinci çocukta diğer cinsiyet istemek gayet normal bir durum.
nurellaaa__ nurellaaa__ doktor bugün kesin erkek dedi ama gönderi sahibi arkadaşın bebeği bana göre de erkek gibi geldi o yüzden kafam karıştı 🤦🏼♀️
Ilgaz01 nurellaaa__ pipi pu alta yumurta üste küçük sey bayaninki kordon kapkalin şekilsiz ve çok yukarida