Burası da olmasa nasil bilinçlenecegim acaba😃Oncellikle takipli olduğum doğum doktorumdan memnunum yorumları da cok iyi gidenlerin %90 ı cok memnun. Az önce aradım Yenidogan yoğun bakımı yokmus hastanede cevremden cok duydum olması gerek önemli diye.Ne yapmam lazim.