yamrr_ars Yinede fazla ümitlenme sonra insan üzülüyor geçen ay çok üzüldüm ondan diyorum ama bu ay vardır inşallah 🥰
benberyy yamrr_ars hayırlısı olsun kuzucum ama şaşkınım adet olmadan 2 3 gun öncesinde olur boyle olacak hissim ama simdi pet takasim var o derece acaba usuttum muu ondan mi bilemiyorum
barbies benberyy inşallah bu bekleyiş insanı yoran zaten her anlmda yoruldum inşllh artık bu ay olsun 🤲
Sensedim benberyy benimde Bat ve yaşadıklarınız aynı şekilde bugün baya sancı oldu geçti şimdi sancı ama Bi rahatsızlık hissi var
Cadoloz asyatnn benim göğüslerim agriyor bat 25 arabanin emniyet kemerini bile zor taktım sabah bide dünden beri burda okudugum o krem akintidan oldu 2 kere
asyatnn Cadoloz bende akıntı yok ama karnım ağrıyo adet olacakmışım gibi ve arada bir karnımda sağ tarafta batmalar oluyo