Kızlar 28+4 haftalık hamileyim, bu gün itibarile fena bi öksürük, beden ağrıması, ateş başladı bende. Ne yapa bilirim? Bi de bebeğe zarar olur mu? Dün ultrasonda oldum bebek gayet iyiydi ama bugün haraketleri çok zayıf hiss ediyorum, acaba hastalık zararmı verdi diye deliriyorum((