Nadiya07 Merhabalar arkadaşlar bugün itibariyle 11+0 olduk ama doktor kontrolünde 12+0 görünüyor. Lütfen cinsiyetimizi bilenler tahmin edebilir mi. Aşırı merak ediyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Nadiya07 superstar_00 Ay inşAllah tabiki önceliğim sağlıklı olması. Ama yaşım da büyük biraz hamileliklerim de 6 aydan sonra bol öksürüklü, altıma kaçırmalı devam ediyor. Bir kızım var, oğlumu 9 aylık kaybettim. Gönlümden geçen erkek.
Nadiya07 deletedmom43191 Yok yok hani kimileri diyorya mesela kafası sivri,kimi der nub a göre ondan sordum yani
Nadiya07 @Elamomy Merhabalar siz pek çok kişinin bebeğini doğru bildiniz. Bana da tahmin eder misiniz rica etsem.