Merhaba kızlar 2 defa dış gebelik geçmişim var bu hafta tekrrar gebelik şüphem vardı kan verdim pozitifti tabi içim rahat etmiyordu bugün kusma ve ishal şüphesiyle doktora gittim belkide zehirleniyorum dur diye çok şükür ki karından keseyi gördük çok şükür daha 5+1 günlük bebiş görünmedi❤️❤️❤️10 ay sonra nasip oldu dış gebelikten sonra herşey şu kafada bitiyor gerçekten Kasım ayında sadece bidefa ilişki oldu oda tam catlamamiydi bilmiyorum ve ise baslmistim o hafta yorgundum kafadan atmıştım nasip olduu hala inanamıyorum 😊😊😊