dgngr ben yaptırdım. İkili test sadece bir istatistik ve doğruluk oranı, fetal dna ya göre düşük kalıyo. Yaş arttıkça riski direkt arttırıyor. Benim doktorum da tavsiye etti ki ben en başından beri istiyordum zaten. 11+2 de yaptırdım bonus olarak cinsiyeti de erkenden ve kesin şekilde öğrenmiş oluyorsunuz. Sağlıklı bir kızımız olacağını öğrendik ve içimiz rahatladı . Maddi durumunuz varsa yaptırın derim