Kızımda değerim 6lara kadar düşmüştü,sezaryen öncesinde damardan takviye aldım ve sezaryen anında 2 ünite kan yedek bulundurdular ne olur ne olmaz diye.2.kızıma hamileyim ve değerim 2.5🥲Yine damardan alıcam ve her ihtimale karşı yine kan bulundururlar sanırım