cicekbahcesi_ avent cam biberon aldım en küçük boyunu bir de büyüğünü alacağım cam mı plastik mi daha iyi olur sizce ben onu da cam düşünüyordum kararsız kaldım
Herseydenbiktim cicekbahcesi_ Ben philips’in plastik olanlarından aldım. Cam da istiyordum ama kırılır falan korktum ama bir daha alacam onu da lansinoh cam olarak düşündüm fiyatı bi tık philisten uygun.
Dinolisoo cicekbahcesi_ cam iyidir ama elinden düşüp kırılma ihtimali çok yüksek tehlikeli o yüzden. Birde ağır oluyor. Ben de cam alacaktım vazgeçtim.
kaplanseren Ben phlıps aldım eve bir geldi plastik mika tarzı bişey. Çok huzursuz oldum sanırım dikkat etmedim alırken, neyse dedim kalsın meyve sıkar suyunu koyarım çok bekletmem içinde bişey. Sonra aynısının camını aldım phılıps avent
cicekbahcesi_ vanilya_kokusu_ ağır diyorlar öyle mi küçüğü şuan iyi büyüğüne hiç bakmadım zaten elime alıpta
Iremsel_ cicekbahcesi_ canım ben büyük ve küçük olanı cam tercih ettim ama Philips in göğüs pompasını aldım onun da içinden plastik küçük olanından çıktı işimi görür diye iki çeşit oldu ama keşke büyük olanı plastik alsaydım dedim çok daha ağır çünki bebiş tutması için plastik olanı daha uygun bence bi daha olsam öyle alırdım
Asyaalin cicekbahcesi_ canım ben ikisinide cam almıştım ama sonradan büyük plastikte almak zorunda kaldım cam olanı kendisi zor taşıyodu bide bitince fırlatıyodu o yüzden büyük olanı plastik olandan öneririm
kaplanseren cicekbahcesi_ daha sağlıklı. Hem plastiğe sıcak bir şeyin temas etmemesi önemli. Bu nedenle cam tercih ettim
dilaraacet cicekbahcesi_ bende avent cam aldım en iyisi cam bence plastikler koku yapıyor camlar öyle değil
Serfiraz cicekbahcesi_ camlar kırıldı plastiklerden devam ediyorum. Çocuk büyüyünce kendi tutuyor ve cam tehlikeli olabiliyor. Aventin plastik olanı da gayet sağlıklı yani bir tane cam aldıysanız bir de platik alın zira plastiği daha çok kullanacaksınız.
muhterem07 cicekbahcesi_ cam her zaman daha sağlıklı tecrübeli bir anne olarak söylüyorum ilk 6 ay cam kullanın sonrasında plastik çünkü bebek kendide içmeye başlıyo yüzüne düşürüyo vs cam olunca tehlikeli oluyor
kartanesi___ cicekbahcesi_ philips avent küçüğünü cam büyüğünü plastik aldım doğru mu yaptım bilmiyorum ama😂