ronyamm0606 Merhaba hanımlar dün doğum yaptım bugün bebeğimi işitme testine aldılar geçmedi. Doğumda anne karnında kulaklarına sıvı kaçmış olabilir dediler 15 gün sonra tekrar test yaptıracağız. Aynı durumu yaşayıp testi geçen oldu mu acaba ??
twobabymomm ronyamm0606 aynı durumu yaşamadık ama ölçüm yanlış oldu diyip polikliniğe yönlendirdiler çok şükür bişey çıkmamıştı sizde de inşallah sorun çıkmaz
Nazli_3009 ronyamm0606 bizimde öyleydi ilk doğduğunda sol kulak geçmemişti 15 gün sonra falan yaptık bir sorun çıkmadı evet yenidoğan bebeklerde bazen olabilir
Nisven ronyamm0606 2. Gün yapıldı bir kulağı geçmedi testi doktor çok normal emdikçe açılır dedi bir sonraki testte geçti oluyormuş hep
busrasya2334 ronyamm0606 biz de bir kulak geçmedi iki gün sonra çağırdılar o zaman geçti duş aldırmayın falan dediler öyle yapmıştık
Herseydenbiktim ronyamm0606 Zaten ilk yaptıkları formalite gibi bisi bize de 15 gün sonra gelin dediler ben 40i çıktıktan sonra gidebildim anca geçmiştik. İlk dogduklarinda kulaklarında odem oluyor demisti gelen hemsire