38+2 günlük hamileyim kızar sağlık ocağı tahlil yapıp bir hap yazdı ama normal çokta düşük değil dedi kan değerime. Dün doktor kontrolüm varsı çok çok düşük acil doğuma kadar depolarını doldurman lazım dedi feramat diye bir hap yazdı sabah akşam iç dedi pekmez iç dedi okey ama normal doğum istiyorum her an gelirse bebek vücutta kan yok nasıl olacak nasıl yükselte bilirim acil tavsiyeniz nedir ? Damardan vermediler kanı doğam yönden nasıl yükselir hemem