Hashasim2020 Bu haftada kaç gramdı kızlar bebekler Benimki bi hafta geri çıktı 2375 Dr beslenme ile ilgili olmadığını plesantada kireç olduğunu söyledi yakın takibe aldı Sizin kaçtı kiloları
Aysenurkeser Hashasim2020 ben haftaya gideceğim haftaya 34 olacağım ama internetten baktığımda şimdi 2200 2500 normal diyor ama doktor kireçlenmeden dolayı öyle demiş olabilir mi kaç olması gerekiyormuş ki
greybrde Hashasim2020 32. Haftada 2200-2300 arası demişti doktor 35. Haftada 2850 demişti şuan 38. Hafta 3300-3400 arası dedi
Hashasim2020 cicekbahcesi_ hayır hiç yaşamadım ilk kez oluyor kireçlenme var yer yer dedi, artık besinleri eskisi gibi götüremiyor bebeğe yani kilo durumuna göre erken doğum riski var
cicekbahcesi_ Hashasim2020 anladım bende 30. haftaya yeni girdim 32 de gideceğim doktora da en son 28 de gittim onda 1100 gramdı normal demişti 34. hafta da 2 kilo olur mu merak ediyordum sizin ki bence normal o zaman
Hashasim2020 cicekbahcesi_ aslında bana da normal geldi çok bi gerilik yok gibi bir de en son 3 hafta önce gitmiştim 31de; o zaman 1800 gramdı. 3 haftada 575 gram almış bana iyi geldi aslında ama doktor kireç görünce öyle söyledi. Önümüzdeki hafta belli olacak bakalım alacak mı pazartesi gideceğim
Hashasim2020 Aysenurkeser bilmiyorum ki bence de kireçten öyle söyledi. 3 hafta önce gitmiştim en son o zamandan bu zamana 575 gram almış besin alımı da normal devam ediyor aslında. Bence haftaya tam belli olur pazartesi tekrar gideceğim eğer artış olmazsa sıkıntı Tabi 🥹
iyiliktozu Hashasim2020 canım bence de böyle olmuş. Kilosu iyi gibi çünkü Rabbim şifa versin sen elinden geldiğince proteinli beslen. Protein güzel kilo aldırıyor çünkü artık ne alırsa bebiş.
Aysenurkeser Hashasim2020 içinizi ferah tutun stres yapmayın yemekten sonra sola uzanın inşallah allahın izniyle bir şey olmaz
Nigizlice Kızlar bugün 34+0 kontrolüm vardı 2200 ölçüldü , Dr 1 hafta geriden geliyor dedi çok modum düştü ya normalde gayet iyi gidiyorduk niye böyle oldu ki 🥺
Hashasim2020 Ay3850 bence de bariz bir gerilik yok ama bilmiyorum pazartesi kontrolüm var bakalım ne diyecek 🥹
mor_menekse1 Hashasim2020 ay ciddimsin benimde 2270 çıktı hiç birsy demedi hatta kabul edersen 38 haftaya gün vereyim dedi erken gibi hocam biraz daha beklemek istemiyorum falan dedim iki haftaya çağırdı size geri dediyse benimkide geri demek 😅
Hashasim2020 Nigizlice kaşar muz kuruyemiş 2 yumurta vs çok dikkat ediyorum bu hadta inşallah işe yarar