Ben geç döllenmeydim bebek 3 günlüktü kese yoktu ben hamile olduğumu silik testle öğrendim kese bebek gözükene kadar alttan muayene yapıldı ve bi süre 2 hafta geriden geldi sonra haftasını yakaladı hiç bi sorun olmadı inşallah son 30 günü var doğmasına