Selam kızlar 34+3 kontrole gittim bugün, bebeğin boyu 48 cm kilosu ise 2375 çıktı. Doktorum karın çevresinin 1 hafta geride olduğunu plesentada bölge bölge kireçlenme olduğunu söyledi. Hareketleri ve suyunda sorun yok. Gelişme durumuna bakıcaz 37de alabiliriz dedi. Her hafta kontrole çağırdı hatta nstye falan da girdim normal çıktı. Canım çok sıkıldı korkuyorum böyle bir şey yaşayan var mı? İlk gebeliğimde olmamıştı 4250 doğmuştu hatta