Kızlar 18 haftalık hamileyim. Sağlık ocağından tetanoz için çağırdılar. Kızım 4 yaşında, ona hamileyken 2 doz vurulmuştum aslında. Yani 5 yıl bile olmadı. Koruyuculuğu 10 yıl diye biliyorum. Tekrar yaptırmama gerek var mı ya? Aşının formu değişmiş diye duymuştum. Tetanoz ve boğmaca olmuş beraber. Bilginiz var mı?