DidemYldrm benim çok kolay geçti ama acı eşiğim yüksektir belkide o yüzden ilk yürüyüş zordu hatta çok acıdığını hissedince yürümekten vazgeçip tekrar ağrı kesici istemiştim sonraki kalkışım daha kolaydı hastanede gece boyu koridorda tur attım açılabilmek için elbetteki kesi acısı oluyor ama ben hiç yatmadım eve gelince bile. birde gaz çıkarmanız gerekiyor mutlaka hemşireler gelip gidip soruyordu gaz çıkarmayınca taburcu etmiyorlarmış galiba yanlış yönlendirmek istemem ama hatırladığım buydu. yani özetle önemli olan kendini salmamak ve hareket etmek ettikçe düzeliyorsun şimdi ikinciye hamileyim ilk çocuğumda olacağı için yatmaya vakit bulamam herhalde. spinal anestezi iğnesi sonda vs hiç biri acıtmadı normal iğne gibiydi