ozlem5506 ben o şekilde oldum geçmiş olsun, ama ortakulak iltihabı olmuşum ağrıdan duramıyordum 1 aydır daha da tıkanıklığı geçmedi doktor bol bol sakız çiğnemeyi önermişti ve kulağıma hiçbirşekilde tıkanıkken birşey damlatmama izin vermemişti iltihaplı olduğu için