Kızlar ben bir buçuk aylık gebeyim yani 7 haftadayım nereden baksanız ama yani şu andan karnım şişmeye başladı bazen aşırı şiş oluyor bazen çok İnik oluyor yani beslenmemde şu şekilde Benim eşim çalıştığı için erkenden kalkıyorum 7 gibi onu gönderiyorum ama kahvaltı yapmıyorum 12′ye kadar eşim öğlen gelene kadar bir şey yemiyorum ya da yiyorsam da mesela çeyrek elma Yarım Elma ya da işte 10-11 tane zeytin bu şekilde besleniyorum eşim geldiğinde Öğle arası işte ya Kahvaltı yapıyoruz ya da çorba gibi bir şeyler yiyorum Ondan sonra eşim gittikten sonrasında akşam 5.30′a kadar bir şey yemiyorum Sadece su içiyorum Ondan sonrasında eşim geliyor yemek yiyorum başka da bir şey yemiyorum ama buna rağmen vücudum Sanki hemen hızlı bir şekilde daha bir öpücük aylıkken kilo alıyorum işte şişlik bağırsak biraz sorunları yaşıyor yani artık bir buçuk aylık evliyim ama karnım ve bel çevrem çıkmaya başladı basenlerim irileşti gibi oldu ve ben günlük 6-7.000 adım atmaya çalışıyorum Bilmiyorum nasıl olacak ya gibi oldum bilmezken bir anda işlem çok açılmıştı biraz dikkat etmemiştim o sıra ama gebeliği öğrendikten sonra dikkat etmeye çalışıyorum beslenme düzenim sizce yanlış mı