Selam kızlar,yakın zamanda bu hastanede doğum yapan var mı aranızda?
Bende burda yapacağım,bekleyeyim cevapları :)
Hani kimse bir yorum yazmamış,kimse bu hastanede doğum yapmadı mı ya? :/