Merhaba. Ben reglime 1 gün geçe kan verdim ve beta 65 ile hamile olduğumu öğrendim. 2.hamileliğim olmasına rağmen yine de biraz heyecanlıyım. Yarın yeniden kan tahlili yaptırıcam. Bakalım betam yeterince yükselmiş mi diye. Beta çok düşük olmasını doktor hamileliğin çok yeni olmasıyla alakalı olduğunu söyledi. Peki siz kaç betayla hamile olduğunuzu öğrenmiştiniz ?