Arkadaslar gebeliğim çok iyi gidiyordu şimdiye kadar hiçbir sıkıntı yoktu ta memleketime taşınıp doktoru değiştirene kadar haftasına göre uyumlu olmadığını ve gelişmediğini söyledi fazla kilo almıyordu sonra hareketlerinin azaldığını hissettim hastaneye geldim dün nstye bağlandım gerçekten hareketi çok azalmıştı doktorum direk sabaha sezeryanla alacağız dedi 2 950 gram oğluşumu 2 saat önce doğurdumm çok şükür sağlığımız yerimizde ama sezeryan sandığım kadar korkunç değilmiş ben daha kötü sanıyordum yanımda normal doğumla sancı çekenleri görünce gerçekten çok kötü oluyordum çok şükür atlattık şu an dikiş yerim ağrıyor ya açtım Rabbim isteyen
herkese sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin