bebiveannesiii10 Kızlar balıkesir atatürk şehir hastanesinde önerdiğiniz çok iyi dediğiniz kadın doğum doktoru var mı?
zekiyeeeeee bebiveannesiii10 kesinlikle şans hanım güler yüzlü ilgili bi doktor kendimde ona gidiyorum
bebiveannesiii10 zekiyeeeeee geçtiğimiz haftalarda randevu kısmında vardı ama şuan ismini göremiyorum.
zekiyeeeeee bebiveannesiii10 evet randevuları çok dolu oluyo ve sık sık MHRS kontrol edin randevu çıktığındada hemen bitiyor