Sss1947 Kızlar buguj doktor kontrolümde doktor rahimde sıvı görüyorum dedi ama açıklama yapmadı ayrıca yumurtalıklarım 24 ünden beri çalışıyor yani hiç adete hazırlamıyor kendini dedi başına gelen varmı ?
Eda42_ Sss1947 Bilgim yok ama bu enfeksiyon gibi birşey mı yada tüpte sıvı birikmesi gibi mı oluyor ki
Sss1947 Eda42_ doktorum yumurtlamam tekrar olmuş 2 gün önce mi ne yumurtlama olmuş büyük ihtimal dedi o yüzden adetim gelmemiş Progestan yazdı onu bitirip adet olursun dedi ya