Kızlar merhaba Benim şafak bitti bir önceki gün Doktor kontrolüne gittiğimde her şey yolunda olduğunu söyledi Bebeğin eşinin de durumun iyi olduğunu söyledi ertesi gün akşama doğru Bela ağrım oldu yalancı Sancılarım Oluyordu zaten ılık duşa girdim Ona rağmen geçmemişti eşime hastaneye gidelim dedim çam Sakura şehir hastanesine acile geldim Rahim toparlayıcı serum takıp gönderirler diye düşünmüştüm Meğer 4,5 santim açıklığım varmış bebeğim küçük olduğu için Suni sancı ya da ilaçlarla müdahale etmediler 24 saatten fazla sanki çektim eve gitmek istediğimi söylediğimde eve gidersem bebeğin Her an gelebilir müdahale edemezsin dediler sabaha karşı saat 9 gibi 7 santim açıklığım olduğunu söyledi doktor hemen suyumu patlattılar 3 kere sancı geldi 4 de Doktorlar daha masaya hazırlamadan çocuk doğdu🤲🌸
Sabah rutin kontrolü için çağırdıklarında çocuk da sarılık olduğunu söylediler kan aldılar kandıkta enfeksiyon çıktı Şu an 6 gündür hastanedeyiz sarılığı düştü enfeksiyonunda düşüş oluyor kilosu küçük olduğu için de kilo alımı sağlıyoruz İnşallah çıkıp Evimize gideceğiz Bu benim ikinci doğumum İyi ki de 8 saatte doğum yaptım ikinciler kolay oluyor dediler ama hiç de öyle değil her doğum gerçekten çok farklı bambaşka beni çok yıprattı Rabbim kolaylık versin herkese🤲🤲