cercemo Merhaba arkadaşlar 15+4 hamileyim 2 gündür şiddetli baş ağrısı çekiyorum ve su içtikçe kusuyorum gebelik zehirlenmesi olabilir mi yaşayan var mı acaba ?
prensesannesi32 cercemo gebelik zehirlenmesi tansiyon yuksekligi ve idrarda protein çıkması ile ilgilidir vucutta fazla odem oluşur daha çok 20.haftadan sonra görülür siz yine de doktora gidin durumunuzu anlatın tansiyon ölçümü yapın gecmis olsun
Fuunndaaa cercemo tansiyon ölçümü yaptırın gebeliğin ilk trimestiri zaten bulantılarla geçer çoğu kişide benimde yoğun baş ağrılarım vardı sonradan geçti ama yinede ihmale gelmez tansiyon problemi ise önemli bir durum sağlık ocağı yada yakında eczane varsa oralarda bir ölçtürün olmadı
Elisa0110 cercemo bence Bi sağlık kuruluşuna hastane veya sağlık ocağına gidin tansiyonunuza baktırın ya da doktorunuza başvurun
cercemo Elisa0110 gittim geldim sağlık ocağına tansiyonum biraz düşükmüş demekki başka bir sıkıntı var yarın doktoruma gideceğim artık
Elisa0110 cercemo tansiyon düşüklüğü bende de var ama bu gebelik zehirlenmesi yapmaz diye biliyorum siz Bi doktorunuza başvurun
AuraMomB Tansiyon düşüklüğü normal ben 8/4 takılıyorum bir de Progestan kullanıyorum sanki bi kasa bira içmişim de kafam bi dünya oluyor🥹😂 doktoruma sorduğunda düşükten korkma yüksekten kork o gebelik zehirlemesi yapar dedi