Kızlar bn 6 7 aydır regli azalması yasiorm bu ayda Bi anda 7 gün önce erken oldum 4 gün nerdeys eyok denick kdr azdı 2 gündür biraz arttı normalde 5 6 günde biterdm bu ay bitmedim ve yarın kadin dogum doktoruna gidicm muayene eder mi acaba Bi sorun olur mu boşuna da gitmek ostemiorm kist veya herhangi birsey olduğu bu şekildedir öğrenilebilir mi acaba