Bebek10 Merhaba kızlar cuma günü randevum var gebelik testim pozitif daha önce düşük yaşadım. Okul öncesi öğretmeniyim gün içinde hareketli geçiyor ve kasıkta iğne batması gibi şeyler oluyor normal mi sizce