Tugceaker doktor normal dediyse neden sorguluyorsunuz ki ya bu kilo sorularına anlam veremiyorum gelişimi güzel mi güzel haftasıyla uyumlu mu uyumlu 1 kg olsa ne değişecekti ki kendinize stres aramayın bence doktor normal demiş keyifle devam edin gebelik sürecinize sağlıkla kavuşun inşallah 🥰🤍