Elemon Kızlar daha 6 günüm var ama 1 haftadır 1 cm açıklıkla bekliyorum. Benim gibi olanlar ya da 1 cm açıklıkla günlerce bekleyip sonra birden açılan sancısı tutam var mı :) merak içerisindeyim bu minik kız ne zaman gelecek
Ozlemsvr Elemon Benimde 9 günüm kaldı. 1 cm açıklık var. Hafta içine kontrol var nakalim doktor ne diyecem. Gelmek bilmiyo. Bu hafta gidince gerekirse suni sanci ile doğumu başlatmasını istiycem 40. haftada. O zamana kadar da dogarsada doğar..
Bebebebe Elemon benimde 7 günüm var açılmam yoktu en son. Bir haftada olur mu ki. Doktor 41 de de bekleriz dedi bi kaç gün. Olmazsa suni verirz dedi.
Elemon Ozlemsvr canım bana doktor geçen hafta suni sancı vermek istedi , ama ben korktuğum için almak istemedim ağrısıçok oluyor dediler o yüzden. Suni hakkında bilgim yok ama ben kendi sancımın gelmesini istedim
Elemon Ozlemsvr umarım hepimizin Doğumu hayırlısıyla geçer , senin nişan geldi mi canım benim geldi geçen hafta
Ozlemsvr Elemon Artik gelmezse napiyim ki mecbur katlanıcam. Rabbim sabrını verir... Bu arada amin inşallah canım hepimiz kurtuluruz bir an önce..
useyma Ozlemsvr nişan geldikten sonra 10 gün ya da fazla gün geçiyormu doğum vaktine kadar bu kadar uzun olduğunu bilmiyordum 🙄🤭🙋🏻♀️
Elemon Ozlemsvr canım ben 38’deydim, bebek iri olabilir diye dedi Doğum yap artık, ben istemedim. Allah Doğumun kolaylığını verir ikimizin de Hakkı’dan hayırlısı olsun canım
Elemon Bebebebe canım açılman olur inşAllah, benim de 1 cm var öyle bekliyorum. Hayırlısı olsun inşallah.
Deletedmom277 Elemon 1 cm açıklık vardı ama sancım gelmedi 40. Haftamda suni denediler yine açılma olmadı sezaryen oldum inşallah senin güzel ilerler
Elemon Deletedmom277 canım bebeğini allah sana bağışlasın , ben suni dem çok korkuyorum ağrılı diyorlar normalden ağrılı mı Sahiden? Sezeryan hakkın da hiç bilgim yok canım
Elemon Ozlemsvr canım zaten su an 39+1’deyim daha 6 günüm var . Sancım gelmezse tabi ki allah bilir ne olacak.
Deletedmom277 Elemon Suni sancı çekmedim maalesef çünkü yine ağrım gelmedi o yüzden ne derece olduğunu bilmiyorum
Dryatpzglu Elemon 38+1 ken 2 buçuk 2 cm açıklık var demişti doktor(Pazartesi günü) cuma günü tekrar gel demişti. Gittim cuma günü açıklık aynıydı galiba 1 parmak dedi ebe. Bekliyorum 1 haftadır açılmayla geziyorum
Elemon Dryatpzglu aynen canım, biz de hayırlı günümüzü bekliyoruz ne zaman gelecek acaba bu bebişler♥️😊
Elemon Reyyan1310 allah hayırlısıyla gelmelerini nasip etsin canım , askında kızlar beklemez diyorlar ama maalesef ters oldu sanırım