sebii ben ilk başta yebidoğanı pure soft aldım çok yumuşak bence en yumuşak bez bimlere zorunda kalıp sleepy almıştım hem koku yaptı hemde molfixe göre karton gibi geldi bana sonra 2 numarada bulamadım premium aldım o da güzel şimdi dört aylık dönüşümlü hangisi olursa kullanıyorum ama ilk baş için pure soft tavsiye ederim 🌸