rumeysa_ttkrky16 alabiliyorsun sende her ay 5bin alırsın 3. Bebek için sadece e devlet üzerinden başvuru yapıyorsun doğum yardımı yazıyor iki tane çıkıyor bir tanesi çocuk için diğeri de çalışan anneler için olan kimisi pttden almış ama onlar tek seferlik olan için diye biliyorum ATM kartı verilip çekmek daha iyi