aysimaaa1 Kızlar merhaba bir sorum olacak kaçıncı haftada sağlık ocağı aşı için çağırıyordu bilen varmı yada haber veriyorlar mı? Sanki bana bir gün söylediler ama ben unuttum
deletedmom43191 aysimaaa1 20 de çağırıyor fakat gebeyim diye bildirmeniz lazim gebelik kaydınızı olmasi lazim
FatmaZehra06 @aysimaaa1 23 haftalık olduk henüz aramadılar doktorum 24. Haftada ol dedıgı ıcın haftaya gıdecegım
aysimaaa1 Herkese teşekkür ederim, gebelik kaydım yapılmıştı kalp atışını duyduktan sonra. Sağolun kızlar 💖💖