akmn Arkadaşlar 5 aralıkta Histereskopi ile polip aldırdım dün yani 15 Aralık kontrol günümdü lekelenmem bitmişti fakat dün kontrole gittiğimde alttan muayene olduktan sonra kanama tekrarladı ve kasık ağrısı var hafif hafif sizce normal mi